Marc Penxten unaniem verkozen tot lijsttrekker van N-VA Alken voor de gemeenteraadsverkiezingen

Op 17 februari 2018

De kogel is de door de kerk. Gisteravond heeft het N-VA bestuur van Alken unaniem burgemeester Marc Penxten aangeduid om lijstrekker te zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2018. N-VA-Voorzitter Peter Bollen: “Marc heeft meer dan zijn strepen verdiend. Marc is een geboren en getogen Alkenaar, met een groot hart voor zijn gemeente en draagt ‘geloofwaardigheid’ hoog in het vaandel. Als ondernemer staat hij voor een degelijk bestuur van de gemeente waarbij hij niet vies is van lange termijn uitdagingen. De afgelopen jaren heeft hij samen met schepenen Cindy Vandormael en Ingrid Loix en de hele bestuursploeg bewezen wat hij in zijn mars heeft. Als partij zijn we fier dat we Marc dan ook unaniem voordragen als ons boegbeeld voor Alken.”

“Ik dank onze partij voor het vertrouwen en steek mijn handen uit de mouwen om samen op zoek te gaan naar sterke kandidaten. Vereisten om ons team te versterken? Een groot hart voor Alken hebben, de rest komt vanzelf, daarvan ben ik overtuigd! Ik kijk ernaar uit om samen met het bestuur en alle kandidaten ideeën te sprokkelen voor ons verkiezingsprogramma, want ‘samen maken we Alken, ” aldus nog Marc Penxten.

Hoe waardevol vond je dit artikel?