N-VA lijsttrekker Marc Penxten stelt sterk lijstduwersduo Ingrid LOIX en Danny JEURIS voor!

Op 25 september 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Danny Jeuris is een nieuwkomer in de politiek, maar absoluut geen nieuwkomer in het Alkense verenigingsleven. Marc Penxten: “Danny is de sterke voorzitter van voetbalclub FC Alken, secretaris van zaalvoetbalclub ZVK Alken en Liga Minivoc, lid van de sportraad, bestuurslid van de Limburgse KVBV enz. en hij wil voluit zijn schouders zetten onder de verdere uitbouw van onze sportaccommodaties. Hij was tevens de drijvende kracht achter de succesvolle fusie van de Alkense voetbalclubs, hetgeen waarvoor heel wat gemeentes en voetbalclubs jaloers op ons zijn.”

Huidig N-VA schepen van sport, cultuur, jeugd en evenementen en sterkhouder Ingrid Loix heeft haar strepen meer dan verdiend en engageert zich samen met het hele team voor de uitbouw en vernieuwing van de speeltuin, het verkeerspark en de uitvoering van het plan van Alken Valley 2020. Tevens staat ze garant voor het blijvend ondersteunen en stimuleren van alle sport-, cultuur en jeugdverenigingen. “Ik kijk ernaar uit om samen met Danny en de rest van het team mijn steentje bij te dragen aan een nog sterker sportbeleid dat ten goede komt van alle Alkenaren”, aldus nog lijstduwer Ingrid Loix.

Meer info:

N-VA Voorzitter Peter Bollen: peter.bollen [at] n-va.be

Lijstrekken Marc Penxten: 0475/51.62.77 of marc.penxten [at] alken.be

Hoe waardevol vond je dit artikel?